Hallarna Shopping Service



Shoppa säkert & lokalt!

Vi finns här, även för dig som inte kan komma hit!

Under december månad kan du nu beställ och hämta redan samma dag via vår shoppingservice, Säkert & enkelt!

Du kan beställa varor från alla våra butiker, restauranger och caféer. Och du, du kan även beställa våra presentkort via denna tjänst.

Kontakt
Telefon: 070-736 57 66

Tid:
Vi tar emot beställningar Torsdag-Söndag v.49-52:

Torsdag-Fredag: kl 10-19
Lördag-Söndag: kl 10-17

Upphämtning sker redan samma dag, vid beställning innan (gäller vid högtryck på tjänsten):

Torsdag-Fredag: kl 17
Lördag-Söndag: kl 15

Tider för tjänsten under julen är:

23/12 kl 10-17
24/12 julafton kl 10-13
25/12 juldagen kl 10-17
26/12 annan dagen kl 10- 17
27/12 kl 10-17

Så här fungerar det

Beställ dina varor:

  1. Via telefon, FaceTime eller sms får du personlig service och hjälp med att lägga din beställning. Du får även hjälp och råd, i det fall du inte vet exakt vad du vill ha eller från vilken butik du önskar göra din beställning. Ring eller sms:a 070-736 57 66 mellan kl. 10-19 torsdag-fredag eller 10-17 lördag-söndag för att göra din beställning. Vi hjälper dig med ditt inköp och du betalar enkelt med Swishtill nummer: 1233067345. Tjänsten är kostnadsfri.
  2. Vi stämmer av varor och pris med respektive butik innan vi går vidare och bekräftar din beställning. Beställningen genomförs i och med att vi sedan erhåller din Swish-betalning.

Betalning ska ske inom 30 minuter.

  1. Efter att betalning har kommit in plockas varorna ihop. Därefter sker hämtning av dina varor vid avtalad tid på vår Pick-Up point utanför. Vi levererar självklart med säkert avstånd.

För utbud och menyer besök respektive butiks eller restaurangs hemsida. Håll även koll på inspiration och tips i våra sociala kanaler.

Info om hur du betalar för dina varor:

  1. När din beställning är gjord får du en orderbekräftelse via sms. Betalningen sker med Swish och i meddelandefältet anger du då det ordernummer du fått i orderbekräftelsen. Betalningsmottagaren är vår samarbetspartner MWM events.
  2. När din betalning har gått igenom, sms:a en skärmdump av din Swish-betalning.
  1. När betalningen är mottagen får du en tid när du sedan kan hämta upp din beställning vid våra Pick Up Points, vid Gul Entré alt. Blå entré. Samtliga kvitton ligger med i påsen.

Säkert, enkelt & lokalt!

Vi gör vad vi kan för att tuffa tider ska bli lite lättare. Under december månad erbjuder vi därför en shoppingtjänst med Pick-Up Service utan extra kostnad för att hjälpa dig som av olika anledningar inte har möjlighet att besöka oss just nu och för dig som vill handla på Hallarna och stötta våra butiker, restauranger och caféer. Med tjänsten kan du ringa, facetima eller smsa med oss så plockar vi ihop din beställning och du kan sedan plocka upp den samma dag på vår Pick-Up Point utanför gallerian.

De 50 första kunderna som beställer via vår shoppingservice får dessutom sina produkter packade i en gratis återvinningsbar Hallarna shoppingpåse.

Varmt välkommen att höra av dig!

Vad kan jag beställa?
Du kan beställa från alla butiker på Hallarna med undantag för varor från livsmedelsbutiker samt  läkemedel, spelkuponger, tobak, alkohol eller andra varor med åldersgräns eller identifikationskrav.

Hur mycket måste man handla för?
Minimibeloppet för en beställning är 100 kr och maxbelopp är 10 000 kr. Eftersom vi använder Swish som betalningssätt för denna service kan du inte betala med presentkort, kontanter eller övriga betalningsmedel.

Kostar tjänsten något?
Denna tjänst är kostnadsfri för alla våra kunder.
Kostnad för påse från butiken du väljer att handla dina varor från kommer att läggas på priset på din beställning.

Betalning, öppet köp och bytesrätt
När du ska hämta dina varor och du har betalat via Swish till nummer: 1233067345, får du ett kvitto från butiken tillsammans med din leverans. Retur och öppet köp gäller hos butiken som du köpt varan ifrån och då gäller respektive butiks köpvillkor. Detta är tyvärr inget som Pick-Up tjänsten kan ombesörja.

Information kring säkerhet
Vår personal som hanterar din beställning följer alla rekommendationer från myndigheterna kring hygien. Det innebär till exempel att de är noga med att ha rena händer och använder plasthandskar vid hantering av tex mat. De håller ett gott avstånd till dig i samband med utlämningen av dina varor.

GDPR
Personuppgifter samlas in för att kunna genomföra leveranser efter levererans tas uppgifterna automatiskt bort.